bara så länge det finns stjärnor över oss

I torsdags hade jag och Christopher officiellt varit tillsammans i ett helt år, dock hade vi inte möjlighet att fira då utan vi gjorde det på fredagen istället. Åt lunch i stan och tog sedan en lång shoppingtur. Fick såå fina presenter, blev jätteglad. På kvällen lagade Christopher en supergod middag bestående av entrecote, nåt annat kött och pommes och till det blev det lite mousserande vin. Till efterrätt blev det kladdkaka och vaniljglass och sen var vi så mätta att vi inte kunde röra oss, haha. Hade världens bästa dag med min andra halva, älskar honom så himla mycket.
Dagen till ära hade jag rosett i håret.
En av mina presenter, skor från mitt favoritmärke Vagabond.
Ett nagellack från Chanel fick jag också, tack bästa♥
Postat av: Nathalie Tegelstam

Åh vilka snygga skor :) kram

Svar: Tack, älskar dem!
Ida

2014-10-22 @ 18:27:31
URL: http://nnathalie.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0