BEST OF BUDGET

 
Här kommer ett riktigt grymt budgettips från mig, nämligen Zaras parfymer! Jag luktade på en massa olika goda, men fastnade till sist för "Cherry" som är en ganska söt doft, vilket jag gillar. Det är en såndär perfekt parfym att bära med sig i väskan och spruta lite under dagen, ingen doft som sitter i flera timmar men priset gör att det inte är något att klaga på. Själv har jag min i gymväskan, toppen att bara stänka på sig några droppar efter duschen om jag ska iväg någonstans efter ★
 
Postat av: Michelle

Har aldrig prövat dem men ska definitivt ta ett varv förbi parfymhyllan nästa gång jag besöker Zara. :)

2015-09-02 @ 20:49:38
URL: http://autre.fi/bloggar/widners/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0