HEJ FRÅN BORÅS

 
 
Tre bilder via instagram får summera min vistelse här hittills. Vädret har inte direkt visat sig från sin bästa sida (suprise, suprise) så har inte haft överdrivet mycket för mig. Tagit en fika med Malin på Viskan, proppat i mig all god mat Christopher lagar åt mig och till följd av det också tränat en hel del, haha. Ikväll kommer iaf Niko hit och umgås lite med oss, trevligt, trevligt. Nu ska jag, gissa tre gånger? Just det, äta!
 
Kram, ha en fin lördag♥
 

 
 
 
 
Postat av: Jens-Peter

Blev ju lagom hungrig när jag såg den bilden, ser hur gott ut som helst!

Svar: Kan säga att det var riktigt gott också!
Ida

2015-07-26 @ 00:33:40
URL: http://kjarsgard.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0