life is easy when you're easy on the eye

life is easy when you're easy on the eye
 
1. Healthy Mix Serum Foundation från Bourjois // 2. Renew Hydrate Eye Cream från bareMinerals // 3. Doftljus Watermelon Lemonade & Peach Bellini från Bath & BodyWorks // 4. Bad- och duschcreme My Coconut Island från Treacle Moon // 5. Ögonbrynspenna Frame Define Brow Styler från bareMinerals // 6. Nagellack Is Mai Tai Crooked? från OPI, The Hawaii Collection.

 
Några beauty-relaterade saker som finns på min vill ha-lista just nu! Foundationen hittade jag ett test på hemma och tog med när jag skulle åka iväg ett tag och den var verkligen superbra. Osäker dock på om den skulle ge mig finnar efter ett tag eftersom min hy trivs bäst med mineralsmink, men värt att prova ändå.
 
Ögoncreme börjar det bli dags att börja använda nu, hittade en från bareMinerals som verkade bra och därifrån skulle jag också vilja ha en ny ögonbrynspenna eftersom min gamla är spårlöst försvunnen. Eftersom jag är en doftljus-fantast hade lite nya "somriga" varianter gärna fått flytta in hos mig nu, och varför inte ett nagellack i aprikos också, en färg som jag gillar lite extra för tillfället.
 
Men min favorit av produkterna ovan är ändå duschcremen, hittade den på Ica när jag och Christopher var och handlade och luktar på den typ varje gång vi är där haha, älskar kokos! Har en känsla av att den kommer finnas i min ägo inom en snar framtid.
 
Nr 1, 2, 5, 6 kan hittas här och nr 4 här bl.a. Ljusen från B&B Works finns tyvärr ej att köpa i Sverige.
Postat av: Michelle W -

Älskar verkligen OPI nagellacken !

Sv; Planer för idag ?

2015-03-24 @ 16:48:32
URL: http://michellewagen.blogg.se
Postat av: Christopher

Saknar dina ögon!!

Svar: Haha puss, min knäppa pojke
Ida

2015-03-28 @ 21:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0