DET NÄRMAR SIG...

 
Häromdagen hade jag ärende i närheten av där ÖoB ligger och var bara tvungen att springa in snabbt för att se om de hade plockat upp julsakerna än, då jag vet att de brukar vara tidiga med det. Och jodå, där fanns en hel del uppe redan! Kände mig som ett barn när jag gick runt med ett stort leende haha, men åh vad jag älskar det.
 
Har redan börjat hänga på julbloggar.se varje dag och i fredags morse kunde jag inte hålla mig längre utan satte på förra julens spotifylista, oh the joy. Snart är det äntligen dags för julmust, adventsljusstakar, vlogmas, lussekatter och doften av granbarr igen, någon mer än jag som längtar? ♥
Postat av: Frida

Jag brukar verkligen inte längta till jul men i år bara längtar jag efter att få julpynta och baka lussebullar!
Fick H&M katalogen och alla fina julkulor alltså!!

Ha en underbar dag!
Kram!

Svar: Åh men ja, visst är det mysigt?! H&M-katalogen måste jag med ta en titt i, brukar finnas massa fint :) Hoppas du också får en underbar dag, kram på dig!
Ida

2015-10-28 @ 10:02:49
URL: http://itsybitsyfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0