MY SPRING TREND MUST-HAVES

 
 
Spring must-haves
 
1 här // 2 här // 3 här och här
 
Jag är inte den som vanligtvis följer trender särskilt noga, utan köper det som jag tycker om och trivs i oavsett. Men nu är det såhär att jag fallit pladask för tre ting, som faktiskt alla råkar vara på tapeten i vår.
 
Först ut är blåmönstrat, i alla möjliga utföranden. Jag älskar blått och tycker att det är en färg jag klär i rätt bra, extra snyggt just nu är olika slags mönster som för tankarna mot porslin.
 
Klassiska ballerinaskor kör jag alltid på så fort vädret tillåter, men i år funderar jag på att uppgradera till ett par ballerinor med snörning istället. Så fint till kjol!
 
Sist men inte minst - alla varianter av off shoulder/cold shoulder och allt vad det heter - ja tack! Älskar att bära relativt enkla plagg med  små söta detaljer, och skulle mer än gärna ha ett helt gäng med toppar och blusar av den här stilen i garderoben.
Postat av: Sara Carlqvist

Ballerinas är så fint!!

2016-04-19 @ 21:47:15
URL: http://saracarlqvist.vione.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0