DOMINIKANSKA REPUBLIKEN DEL 3 - UTFLYKTER

Nu är jag äntligen klar med tredje och sista delen - utflykterna! En av dagarna begav vi oss till Saona som är en superfin paradisö och en del av en nationalpark. Vi åkte katamaran dit vilket var jättehärligt, speciellt att ligga och sola på de där näten hihi. Älskar att vara ute på havet!
 
 
1. På båten 2. Stopp på vägen för att leta efter "Estrellas del mar". Jag tyckte de var väldigt intressanta tydligen... 3. Ute och simmar 4. Solar och försöker ta kort på typ allt
 
 
Såå fint verkligen!
 
Efter någon timme med bad, lunch, upptäcksfärder och massa fotande var det dags att åka tillbaka - denna gången med speedboat. Vågade inte precis fota något då, men det var ett väldigt roligt avslut på en underbar dag :)
 
 
 
Den andra utflykten gick till Punta Cana för att förverkliga en gammal flickdröm - simma med delfiner! Var verkligen supercoolt och jag skulle gärna göra om det igen.
 
 
1. Delfinen som vi simmade med 2. Stranden i Punta Cana 3. Fann en mini bland alla palmer 4. Hej hej säger jag och lillebror haha
 
 
Man fick lära sig lite tecken för att få delfinen att göra olika "trick", bl.a. dra en i vattnet, pussas, dansa och hoppa över en. Fantastisk upplevelse!
 
 
1. Får inte nog av palmer 2. Avstånd till olika platser, någon som är sugen på att gräva sig till Kina?
 
 
Två underbara utflykter/dagar som kommer bli minnen för livet ♥
Postat av: ISA

blev man utlandssugen nu eller!? JAA :D så härligt!

Svar: Haha, ja jag med typ! Längtar redan tillbaka :D Superhärligt var det!
Ida

2016-02-18 @ 22:37:37
URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: Johanna

Åh så fina och underbara bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Ida

2016-02-22 @ 14:20:45
URL: http://johannali.vione.se
Postat av: JULIA

Älskar dessa inlägg då jag själv ska dit!! Uppskattas verkligen!

2016-02-22 @ 18:37:02
URL: http://www.nouw.com/beckjulia
Postat av: Potatisen

Så jävla vacker är du

Svar: <3
Ida

2016-02-23 @ 16:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0