TORSDAGSUTFLYKT OCH EN FULLSPÄCKAD VECKA

 
Hej :) Här ekar det tomt, men varit så busy det senaste!
 
Igår hade jag ett spännande möte på främmande ort (haha, I'm so mysterious) och en semesterledig familj bestämde sig för att föja med och göra en utflykt av det hela. Så när jag var klar styrde vi kosan mot Höganäs och Pannkaksladan! Där kunde man äta en helt bisarr pannkaksbuffé, med allt från coca cola-pannkakor till mintpannkakor tillsammans med massor av olika tillbehör (lösgodis bland annat...). En väldigt annorlunda
kulinarisk upplevelse måste jag säga, haha.
 
 
Efter matkoma + sockerchock delux tittade vi på lite djur och jag spontanköpte nästan en kaninunge som var till salu, men fick hejda mig till sist....så söta! 
 
 
 
Eftermiddagen spenderades sedan i vår sommarstuga, gick i skogen och plockade blåbär ~
 
 
 
 
 Väl hemma körde jag direkt till gymmet och var hyfsat slutkörd efteråt kan jag säga. Har verkligen gjort en massa hela denna veckan och ser för första gången på länge fram emot en riktigt lugn helg - som startar med tidigt sänggående ikväll.
 
Hoppas ni också haft en bra vecka, kram♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0