välsignade december står för dörren & livet längtar

Saker som hänt i livet lately:
 
- Fick stryka alla helgplaner och hoppa in och jobba lördag kväll och hela söndagen = missade första advent för första gången någonsin typ. För en julälskare som mig svider det litegrann, men blev erbjuden dubbekt betalt och kunde inte säga nej då... Fick iallafall i mig nån lussekatt och spenderade halva dagen ute på landet så det blev ändå helt okej!
 
- Det vägs också upp rejält av att jag idag fick reda på att jag inte jobbar julen!!! Så glad. Istället fick jag nyår som jag ville, tack tack tack.
 
- Igår var jag ledig och bakade en stor sats lussekatter, fy satan så gott det är alltså. Har frusit in en del så jag inte äter upp alla direkt, haha.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0