☀☀☀

 
 
 
 
 
Things I need for summer
 
Parfym // Klänning // Solhatt // Baddräkt // Nagellack // Kavaj // Heels // Hårinpackning
 
 
 
Hej i värmen, hoppas ni inte har smält bort! Jag måste faktiskt säga att jag tycker det är lite för bra nu, gillar inte värme så mycket (undantaget när man är på semester och kan spendera dagarna vid poolen/stranden) då jag sover dåligt och får panik när jag inte befinner mig inom räckhåll från havet eller en dusch.
 
Nåväl, sommaren är definitivt här iaf och jag känner att jag behöver och vill (mest vill kanske) införskaffa lite nytt. En baddräkt till de gångerna man bara badar utan att sola, solhatt för att hålla strålarna borta från ansiktet, en ljusare kavaj, ett par klackar till finare tillfällen och extra bra hårvård när håret utsätts för salt, klor och sol. Ett somrigt nagellack och en enkel men fin klänning står också på önskelistan!
 
Önskar er en fortsatt fin söndag♥
 
 
*Inlägget innehåller adlinks.
Postat av: matilda ♥

Såå fin färg på nagellacket! :)

Svar: Eller huuur, så somrigt och fint!
Ida

2016-06-06 @ 18:37:00
URL: http://nouw.com/matildardn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0