2016

Hej bloggen!

Vet att vi redan är ett par dagar in i januari men har varit såå busy med jobb och flytt och har

därför inte hunnit publicera min nyårslista ännu.

 

Så här kommer en liten sammanfattning av det gångna året, enjoy ♥

 

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Massor!

Hur har ditt 2016 varit? Ganska bra måste jag säga, även om 2015 var lite bättre. Men jag har växt så himla mycket och tagit mig an nya utmaningar vilket är superkul.

Tror du att år 2017 kommer blir bättre? Ja, det tror jag! 
Blev du kär i år? Nej inte blev, men fortsatte vara kär i Christopher :)
Vilket datum från 2016 kommer du aldrig glömma? Nuförtiden är jag glad om jag lyckas komma ihåg vilket år det är...
Vad är din största framgång 2016? Skaffade nytt jobb och ny lägenhet.
Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inte direkt några, lite mål som jag bockat av bara.

Bästa köpet? Den här väskan är jag väldigt nöjd med, älskar också min Nike-keps jag köpte i somras då jag verkligen h-a-t-a-r att få solen i ögonen.
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, mat? Jag vet inte.
Gjorde någonting dig riktigt glad? När jag fick min lägenhet! Sorry om jag tjatar men köade och höll på massa i typ 1,5 år så då blir man glad när det äntligen händer hehe.
Vilka sånger kommer påminna dig om 2016? Det är nog något jag kommer märka i efterhand.
Vem har du umgåts med mest? Räknas kaniner? I sådana fall blir det Theodor haha.

Bästa minnet från 2016? Resan till Karibien, dröm. Speciellt dagen då vi simmade med delfiner, det var så häftigt!
Vilka länder besökte du? Dominikanska republiken bara.
Har du haft ett förhållande under 2016? Ja, med Christopher.
Vad önskar du att du gjort mer? Stått på mig.
Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat. Gud vad jag hatar det.
Största musikaliska upptäckten? Oj, ingen aning.
Vad gjorde du på din födelsedag? Fick presenter och firade med släkten.
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Jo det är klart att det hade varit skoj med diverse saker som jag kan fantisera ihop, men med mina förutsättningar och min effort så tror jag att året blivit så bra det har kunnat. Nästan...
Hur skulle du beskriva din stil i år? Svarta jeans, as always. Mycket randigt och mycket blått. Stilren bas med romantiska inslag.

De bästa nya människorna du träffade? Mina kollegor kanske?
Planer för 2017? Börjat året med flytt till en ny stad och fast anställning på jobbet. Är också sugen på att plugga nåt igen och hoppas kunna åka iväg på en liten resa. Fyller 25 också herregud.
Vad vill du säga till dig själv inför 2017: No time to pretend, dust off and try again.


Gott nytt år allihop! ★

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0