60 frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 27
2. Vem var den sista du träffade? Utanför familjen så var det en massa släkt på begravning
3. Hur lång är du? 158 cm ungefär
4. Vilken var den senaste film du sett? Jane Eyre, gjorde Chailatte och såg på den igår (mys)
5. Vem ringde du senast? Christopher
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Privat
7. Vad är dagens planer? Tvätta lite till, träna och lite annat småfix
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms för det mesta, om man inte ska förklara eller bestämma saker
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta i 21 år
10. När såg du senast din mamma? Imorse
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? Runt 9-9.30 tror jag
13. Har du någon gång hittat en katt? Eh?
14. Vilken är din favoritplats? Min säng
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus, kyrkogårdar, flygplatser
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Tror och tror, men hoppas jag mår bra och bor i ett fint hus med min familj
17. Vad skrämde dig som barn? Framtiden, sjukdomar, att sova (faktiskt)
18. Vem fick dig att skratta senast? Det var alldeles säkert Christopher
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Rent tekniskt sett ja, men har faktiskt nån ändå
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och, dock är båda typ sönder just nu
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Sovshorts och t-shirt oftast
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra vanliga + tre pydnads
23. Hur många landskap har du bott i? Två
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja nån gång, men det var längesedan nu
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? Nej, inte särskilt tyvärr
27. Vilken är din favoritglass? Magnum white
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Vet inte, använda det som handpenning på ett fint hus, handla massa kläder och resa någonstans kanske
29. Tycker du om kinamat? Ja, supergott
30. Tycker du om kaffe? Nej
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk eller juice
32. Sover du på någon särskild sida? Vänster oftast
33. Kan du spela poker? Nä, kunde lite innan man har nog glömt nu
34. Tycker du om att mysa? Såklart
35. Är du en beroendemänniska? Ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
37. Vill du ha barn? Ja, men tidigast om några år
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska såklart, kunde lite spanska innan också men inte så mycket längre
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet tror jag
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och nöjen
42. Äger du dyra smycken? Allt är väl relativt, men min Marc Jacobs-klocka var väl ganska dyr om den räknas som smycke
43. Har du någon gång testat narkotika? 
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Iste
45. Vem är den roligaste människan du känner? Christopher såklart, han får mig alltid att skratta
46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett under en tå när jag skar mig på något i vattnet en gång
47. Vad har du för ringsignal? En på Iphone som rätt många har, vet ej vad den heter
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, mamma har nog sparat en del
49. Flirtar du mycket? Haha nej
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I min lägenhet i Borås
51. Kan du byta olja på bilen? Nej
52. Har du fått fortkörningsböter? Nä, har aldrig kört bil
53. Vilken var den senaste bok du läste? Läser just nu om Shopaholic-serien av Sophie Kinsella eftersom jag köpte den sista boken till mamma i födelsedagspresent
54. Läser du dagstidningen? Nä bara ibland, mår så dåligt av att läsa nyheterna haha
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja, Elle
56. Dansar du i bilen? Nej
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lyssnar folk ens på radio längre?
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Planeringar för veckan
59. När var du i kyrkan senast? På begravningen var vi nog mer i ett kapell än en kyrka, annars var det i Göteborg i somras
60. Vilka personer utmanar du? Ingen
 
(Bilder från min instagram, @idatuesday)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0