Update

Mitt fina rosa bad efter en promenad i snön igår.
 
En något stressad Ida här, ska iväg över nyår och har en massa att göra innan dess. Har iallafall hunnit svara på lite mail/meddelande och börjat packa idag, men fortfarande tvätta, träna, handla och lite annat småfix kvar. Har planerat att lägga upp årets julklappar här också, men väntar fortfarande på två paket på posten från min kära pojkvän och iom att jag ska iväg och de inte kommit än vet jag inte när jag får möjlighet att hämta ut/fota dem. Kanske blir att jag gör del 1 nu och 2 lite senare, får se...Dessutom väntar jag också på två klappar till andra, ironiskt nog de två jag beställde först (28e nov respektive 3e dec) så har lite att kriga med där också. Men oh well, ska masa mig iväg från datorn nu och få lite gjort, kram på er!
Postat av: Stina Mattsson

åh vad mysigt!!

Svar: Ja det var verkligen jättemysigt :)
Ida

2014-12-29 @ 16:33:13
URL: http://www.kungstina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0