BEST BUYS 2015

 
 Tänkte visa mina absolut bästa köp under det gångna året, alltid kul att titta tillbaka på och se vad man faktiskt använt mest av sina grejer. Så, här kommer 2015:s favoriter, utan inbördes ordning:
Maybelline 24 hour color tattoo, i nyansen "On and on bronze". Bästa ögonskuggan ever, superlätt att applicera och sitter som berget, vad mer kan man begära?
 
Min Longchamp, som jag köpte i Stockholm. Ett planerat köp som jag använt nästan varje dag sedan dess, så nöjd!
 
Glittersandaler från Skopunkten. Billiga men snygga och satt på mina fötter hela sommaren.
 
 Genomskinliga sminkväskor från MAC, oumbärliga när jag varit på resande fot. Så skönt att direkt hitta vad man letar efter!
 
Johnny Bulls. Som den skofantast jag är måste jag bara ha med ett par till! Ett välplanerat köp här också, som jag har gått runt med hela hösten. Älskar dem.
 
 
 
 
Armband från Marc Jacobs. Har blivit mitt "go-to"-smycke som jag sträcker mig efter varje morgon. Det är stilrent, snyggt och helt perfekt.
 
 Två saker som också platsade på listan men som inte fastnade på bild var min quiltade jacka (se här) och elektrisk fotfil, så bra!
 
Postat av: Eleonora Adriana ♥

Fina grejer :)

Svar: Tack, gillar dem verkligen! :)
Ida

2015-12-30 @ 17:05:54
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0