Put some new shoes on and everybody's smiling

 
Som jag nämnde i nåt inlägg längre ner så är jag inte direkt någon väsktjej, dock vägs det upp av min stora kärlek till skor...Ovan är en bråkdel av de par som gärna skulle få flytta hem till mig! Ett par Hunterstövlar (trodde aldrig jag skulle gilla dem men nu tycker jag de är rätt fina ändå), Primeboots och ännu ett par boots från Johnny Bulls skulle definitivt inte sitta fel. Även om säsongen för dem börjar lida mot sitt slut finns ju alltid nästa höst!
 
Nu börjar det istället närma sig vår med stormsteg och då känner jag att det skulle vara kul att prova något nytt. Pastellfärgade sneakers känns fräscht, även om det rent praktiskt skulle vara lite jobbigt att matcha ibland förstås. Till våren börjar jag också att träna allt mer utomhus, vad passar då bättre än ett par Nike på fötterna? Kan inte bestämma mig för vilka som är snyggast, de klassiskt svarta passar ju till allt men det är kanske roligare med lite färg? Tål att tänkas på!
 
Kvar på vill ha-listan är två par ballerina (ett måste för mig) och espradillerna från Chanel som var så hypade förra året. Åh, finns det något bättre än skor alltså?♥
Postat av: FELICIA

SV: tack för att du är med! lycka till!! :-)

Svar: Tack, håller tummarna! :)
Ida

2015-02-24 @ 08:35:21
URL: http://fames.se/feliciaericsson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0