FAVOURITE FALL OUTFIT

 
 
 
favourite fall outfit
 
Quiltad jacka - Only // Volangtröja - Vila // Högmidjade jeans - Gina Tricot // Väska - Longchamp // Boots - Johnny Bulls // Nagellack - OPI Schnapps Out Of It
 
En sak jag älskar är att sitta på Polyvore och knåpa ihop kollage med klädesplagg och annat som jag skulle vilja ha, men nu har jag för ovanlighetens skull skapat ett kollage där jag faktiskt redan äger varenda produkt som finns med. Alla är nya favoriter för i år och jag älskar att kombinera dem tillsammans! Det här kommer utan tvekan att bli min mest burna outfit hösten 2015.
 
Postat av: GirlTyping

Älskar kängorna, supersnygga !

Svar: Åh tack, jag älskar dem!
Ida

2015-10-10 @ 19:19:49
URL: http://girltyping.blogg.se
Postat av: Anna

köpte en long champ i london för 2 år sen, älskar den! sjukt användbar väska :)

Svar: Visst är den, använder min hela tiden :) älskar den också!
Ida

2015-10-14 @ 20:51:01
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0