WISHES...

 
 
3 wanties
 
1 // 2 // 3
 
 Tre saker på min önskelista just nu! Linnet har jag redan i vitt och det används flitigt, skulle vara kul med en ny färg och just denna i beige har jag fastnat lite extra för. Blusen hittade jag på stan idag (finare i verkligheten) och planschen är ett absolut måste till den framtida lägenheten!
 
 
Har ni haft en bra Valborg? Själv har jag förutom att flänga runt på stan även ätit gott grillat och tittat på majbrasa. En lugn dag med andra ord, vilket jag tror behövdes då jag känner hur mina ögonlock börjar bli tunga nu...sängen nästa!
Postat av: matilda ♥

Åhh jag har faktiskt den planschen på mitt rum, love it!

Svar: Vad roligt, den är ju såå fin verkligen!♥
Ida

2016-05-01 @ 15:30:57
URL: http://nouw.com/matildardn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0