HÖST + SKOR = ♥

 
 Välkommen till min guide för den här höstsäsongens alla skor! Den som känner mig väl vet att jag älskar höst och älskar skor, och de två kombinerade är ungefär som himmelriket för mig haha. Överdriver inte ens när jag säger att jag gärna skulle ha velat ha vartenda par i detta inlägget i min samling...
 
 
 
 
1. Vagabond 2. Vagabond 3. Boohoo 4. Sixtyseven 5. Pier One 6. Bruno Premi
 
 
 
7. Tommy Hilfiger 8. Gabor 9. GANT 10. Even&Odd 11. Zign 12. GANT
 
Boots/kängor av olika slag är alltid ett säker kort- jag skulle gärna införskaffa mig en uppdatering av de klassiska svarta jag har. Sugen på ett par i grått eller brunt eller kanske med roliga detaljer som stenar/strass eller en söt rosett.
 
 
 
13. H&M 14. Dorothy Perkins 15. Topshop 16. H&M 17. Dorothy Perkins 18. H&M
 
Så länge det inte är allt för kallt brukar jag använda lågskor i olika utformningar. Tycker det är så himla fint med loafers, samtidigt som de är enkla att bara glida in i om man har bråttom. De bruna/rostrosa ballerinorna från H&M (nr. 18) äger jag redan, perfekta nu när vi går in i sensommaren.
 
19. Johnny Bulls 20. Buffalo 21. Tamaris 22. KMB
 
 
23. Gioseppo 24. Hunter
 
Stövlar har jag fastnat mycket för den senaste tiden, speciellt over-knee blev ju jättepopulärt förra året och jag är sugen på att införskaffa mig ett par om jag hittar några fina som passar mina korta ben (hoppas!). Till sist - gummistövlar. Det känns ju som att det är en bra investering när man bor i Sverige, eller?
 
Vilka är era favoriter?♥ Kram!
 
 
*Inlägget innehåller adllinks.
Postat av: starsinlife.blogg.se

Snyggt!

Svar: tack! :)
Ida

2016-08-25 @ 11:51:36
URL: http://starsinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0