+/-

 
+ Christopher kommer hit om en vecka, fatta lyckan.
 
+ Att jag tog mig mod att ringa ett samtal, som jag hoppas kan leda till nåt bra.
 
+ Igår var jag och färgade mina fransar, blev supernöjd! Så skönt att slippa mascara nu ett par veckor.
 
+ Fotbolls-em är äntligen igång! 
 
+ Jag har en hel liter jordgubbar för mig själv.
 
 
- Vaknade med panikont i magen och kräktes i tisdags, ingen aning om varför. Brukar få lite mindre sånna anfall ibland, borde väl kolla upp det kanske men orkar inte...
 
- Torsdags var den sämsta dagen på länge, en sån dag när allt blir fel och är jobbigt och man önskar att man hade stannat i sängen.
 
- Man har inte kunnat ladda upp bilder från ig på typ en vecka, sjukt irriterande blogg.se.
 
- Bostadsbristen i det här landet är ett skämt.
 
- Hela det här landet är ett skämt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0