PLUS OCH MINUS

 
+ Jag har fått min allra första "blogglön". Det var ingen större summa direkt men kändes ändå jättekul!
 
+ Den supersöta lilla pojken som igår utbrast "Hej, vad fin du är!" när jag gick utanför dörren. Han fortsatte sedan att berätta att han hade klippt sig samma dag, frågade om jag gillade vita stenar och ifall jag skulle iväg och rida, då han tyckte att mina Johnny Bulls såg ut som ridstövlar. Gjorde min dag <3 
 
+ Körsbärsträden som blommar överallt, det är på riktigt en av mina favoritsaker i världen.
 
src: we♥it
 
- Onödiga möten.
 
- Jag fyller år i nästa vecka och känner mest bara ångest för det, är inte ens i närheten av var jag hade velat befinna mig nu och det gör mig stressad.
 
- Mitt shoppingsug > min plånbok.
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så kul med lön

Svar: Ja, alltid kul med lite extrapengar :)
Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0