*

♥
 
Boots HÄR // Volangtopp HÄR // Kuvertväska HÄR // Läppstift HÄR
 
~Saker som är on my mind just nu ~
 
Slutade tidigt på jobbet idag och passade på att gå en runda på stan efteråt, men hittar verkligen inget fint i butikerna alls den här hösten? Kanske inte borde klaga dock haha, det är ju rätt bra för plånboken iallafall. Men fann åtminstone lite fint när jag kikade runt på nätet som väckte ha-begär; bootsen tänker jag skulle vara fina till en i övrigt ganska söt outfit. Tröjor med volanger älskar jag ju och den här i klassiskt hundtandsmönster skulle passa in fint i min garderob.Tror adrig att jag ägt något plagg i det mönstret faktiskt så det vore kul. 
 
En stilren clutch i underbar färg från MK och läppar målade i nyansen "Buttercup" från Gerard Cosmetics är två andra ting jag inte hade tackat nej till ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0