River en vacker dröm

 

Hej bloggen! Här sitter jag och fyller i meningslösa listor mitt i natten när jag borde sova..Men lever mitt i ett flyttkaos och spenderar dagarna med att packa upp saker och skruva ihop möbler så mitt liv är inte superintressant just nu kanske. Jaja, sova var det ja - godnatt alla fina♥

 

Vad har du på dig?

Gråa typ mysbyxor och en rosa kofta. Så fashiiiion.

Hur mår du?

Bra, pyttelite uttråkad bara kanske.

Vad önskar du just nu?

Att jag kommer få lägenheten hyfsat klar snart, att våren kommer snart och att jag fick vara ledig lite till.

vad har du ätit idag?

Pasta Carbonara och lite jordgubbar, bland annat.

Vad ska du göra imorrn?

Ta en tur till Ikea och sen kommer mina snälla föräldrar hit och hjälper mig att sätta ihop soffan jag beställt.

Och på söndag?

Då kör vi Ullared haha...

Vem saknar du?

Familjen och Christopher.

Senaste köp?

Var en sväng på Ica innan, annars en pläd och badrumsmatta på Hemtex igår.

Vad skrattade du senast åt?

The Office, som jag tittade på tidigare ikväll.

Vad grät du senast åt?

Kommer inte ihåg, men antagligen för jag var stressad eller trött.

Vem sov du senast med?

Det var faktiskt med min söta lillebror, någon dag innan jag flyttade.

Vad läser du just nu?

Inget, men plockade upp alla böcker igår så ska nog börja på nåt snart.

senast sedda film?
Det minns jag inte, men säkerligen någon julfilm.

Vilken svordom använder du mest?

Helvete kanske. Har annars en period nu när jag säger Jesus Amalia till allt haha.

Vem var den senaste som ringde dig?

Christopherrrrrr.

 

 

Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej.

Senast 3 inkomna sms?

Ett från mamma som handlar om min lillebrors strumpor (...) och två från Christopher om att han är cp och jag är elak haha.

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?

"Mina skärbrädor och osthyvel kan ni få ta med också"

Vilka var dina favoritämne på gymnasiet?

Svenska, engelska, idrott och psykologi.

Vilken är din favoritfrukt?

Clementin! Fasiken vad jag blev sugen på det nu.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

Amanda Seyfried.

Vad är du rädd för?

Att inte ha kontroll.

En person du tycker är snygg?

Claire Danes.

Blir du lätt svartsjuk?

Nej, inte direkt. Avundsjuk blir jag däremot ofta, men då på människor jag beundrar så det är bara positivt.

Din favoritkaraktär ur en serie?

Sheldon Cooper från TBBT och Michael Scott från The Office US.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?

Oj, använder typ inte den så mycket längre men jag tror det kan ha varit min moster.

Vilket språk hade du velat lära dig?

Mandarin hade varit cool. Tycker italienska är så fint också, det hade varit kul att kunna.

Vad för sorts killar faller du för?

Charmiga, manliga, intelligenta, väldoftande och välklädda skulle jag väl säga. 

Vart vill du åka just nu?

Karibien, om det inte vore så himlans långt bort bara.

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?

Det har precis varit jul och det är fyra månader kvar till min födelsedag så det har jag faktiskt inte alls tänkt på ännu, men gissar att heminredning kommer stå med på önskelistan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0